Tjejkväll

Idag ska jag ha en liten träff med några goa tjejer.
Tänkte göra lite fotbehandlingar och handbehandling och äta gott.
Ska bli mycket trevligt.
Borde resa min stora rumpa och börja städa lite men jag är himlans slö och lat.
 
Chris åkte till jobbet nu och innan det var vi och handlade. 
Ska hinna med och fixa massa käk oxå. Har hittat spännande recept på LCHF-snacks! Kul att testa.
 
Men först kanske jag ska vila mej...? Bara lite? Astor och Eskil sover så gott. Eskil var helt slut och orkade inte med sej själv till sist när vi precis kommit hem. Jag tänkte ju att jag snabbt skulle hämta ett paket bara också innan vi åkte hem och la honom men han i kassan var seg som slem och vimsade runt i en evighet innan han hittade mitt paket.
 
Paketet var till Eskil. Ännu mer filmer.
Han blev jätteglad ändå, även om han var så trött.
 
 
 
Och apropå trött...
Ska nog vila mej lite ändå.
 
Hej! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback