Tyst det är i huset... Tipp, tipp, tapp

Alla sover. Tänkte ta en liten lur jag med. Sara ska köras till Frölunda sen.
Funderar på vad jag ska hitta på under tiden. Förra tisdagen var vi i Slottskogen, men nu har det ju varit så blött. Vet inte om det e så roligt att hänga där då. Jag har förbannat ont i ryggen - igen. :(
Det knäppte till på öppna förskolan när vi var där idag och efter det har det gjort himla ont hela tiden.
 
Eskil verkar tycka att det är kul att gå dit i alla fall. Han vågade va med lite i sångsamlingen denna gång - nån sekund men mest satt han och titta på. Han är lite försiktig våran son. 
Det e lite sent bara, han är ganska trött vid den tiden och när det är dags att gå hem så blir han alltid ledsen.
Nästa gång kanske vi ska gå dit lite tidigare så får han leka lite innan sångstunden och innan han blir för trött.
 
Såg på Instagram att det fanns ett LCHF café på Frölunda torg. Vi kanske tar en tur dit när vi ändå är i Frölunda...
Men då är det ju det där med ryggen igen...
Får fundera på hur jag ska göra.
 
Astor vände sej från rygg till mage också!
Men jag tror det mest var ett misstag och att han fick lite hjälp från kanten av täcket. Lätt att rulla runt där ifrån om man bara anstränger sej lite grann.
 
 
Nä, nu säger jag natti natti!
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback