Wohoo jag e grym!

Idag var det cheerleading igen för Sara i Bergsjön. Hon verkligen älskar det! hon skulle vilja träna varje dag om hon fick.
 
 
Medan hon tränade så åkte vi hem till min syster och hälsade på.
Dom har ett helt fantastiskt hem. Massa färger och roliga möbler och saker.
Som ett litet museum. Man hittar hur mycket roliga saker som helst att titta på. :)
 
 
När vi kom hem så städade jag klädkammaren under trappan och dom nya garderoberna nere i hallen. Äntligen! Wohoo va jag e grym!
Nu är det jättefint där. Nöjd.
Det som återstå är att få in lite mer skor i den stora garderoben. Nu står det alldeles för många skor på skohyllorna.
Hjälp va mycket skor Eskil har!!
 
Rensade bort allt som var för stort och litet för Eskil också och la det i två olika flyttlådor och sen upp på vinden.
Har en hög med kläder som är dubbelt också. Har fått alldeles för många jackor  tex i samma storlek.
Skönt att känna att det finns att ta av i alla fall!
 
Det börjar ta sej i lilla stugan.
Satsar på att hyra släp på onsdag eller torsdag så vi får iväg lite grejer från vinden till tippen och till Östhjälpen.
När det är klart så kan jag få ordning lite på vad det är för möbler och saker som ska säljas och skänkas.
 
Nu är jag lite trött, även om jag sov femton timmar i natt.
Det är långvecka för Chris, han jobbar fem dagar igen. Tråkigt. Känns då som att han inte är hemma alls.
 
God natt allihop! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback