Alingsås

Idag åkte hela familjen till Alingsås.
Chris och Eskil tog först bussen, sen spårvagnen och sen tåget dit. Vilken lycka!
Tänk att det är en upplevelse för dagens barn att få åka kollektivtrafik.


Sara hade gymnastikträning i Alingsås idag, på Gymnastikens hus som är en "riktig" gymnastiksal med trampoliner mm


Dom tränade i fyra timmar (!) så vi hade med oss matsäck.


Jag, Chris, Sofia, Eskil och Astor tog en picknick utanför. Fast Astor somnade som en stock.


Chris promenerade med Eskil i vagnen till sin kompis Fredrik och sen åkte jag, Astor och Fia dit också efter att Astor fått sova en stund.



Sen var det dags att åka hem igen.
Chris och Eskil tog tåget igen men eftersom Eskil bara sovit en halvtimme så var han väldigt trött och då var det inte lika spännande att åka tåg längre. Det var tydligen mycket myror i brallan då och han hade väldigt svårt att sitta still.


När vi kom hem var det inte bara Eskil som var trött utan vi var rätt slut allihop.
Jag kände bara nej jag orkar inte träna idag men duktig som jag e tog jag mej dit.


Bodypump blev det idag och det gick jättebra!
Jag gör framsteg och orkar mer varje gång! :) 


Vilket fantastiskt väder! Sommar!
På två dagar har alla blommor slagit ut i vårat körsbärsträd.
Varje år blir man lika tagen av hur vackert det är.


Nu ser vi på Hasselhoff.
God kväll till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback