Är lite förkyld

Har haft ont i halsen nu några dagar och varit väldigt trött, men jag har masat mej till gymmet ändå.
Idag tog det emot rejält och jag tänkte faktiskt avboka träningen (första gången det händer) men det var något fel på deras sida så jag kunde inte avboka.
Det blev 60 min Indoor walking.
Var helt slut efteråt.

Sara ville följa med så då fick hon det! :)


Indoor walking var inte riktigt hennes grej dock... Hon var med i tjugo minuter sen tog hon min mobil och satte sej i soffan utanför och spelade. :-D
Men hon fick i alla fall va med din mamma lite grann. Bara hon och jag. <3
  

Helst hade hon provat alla maskiner om hon fått men då måste man va med som målsman så det gick inte.


Gullunge!


Efter träningen åkte vi och handlade fredagsmys.
Kl elva gav jag och Chris upp som två trötta pensionärer och sa att nu går vi och lägger oss!

Imorgon ska jag på föreläsningar tidigt på morgonen. Ska bli kul!
I övermorgon ska jag på informationskväll på en av PT utbildningarna. Spännande värre!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback