Bästa tiden igen

Den e himla skön att få, den här tiden på dagen när Eskil också somnat och jag smyger in i sovrummet och lägger mej under täcket.
Då brukar jag surfa en stund, spela, kanske blogga samtidigt som jag lyssnar på Astors andetag.
Efter en liten stund lägger jag bort telefonen och så somnar jag oxå - om inte Astor hinner vakna.
Men då har jag i alla fall fått lite egentid och fått vila en stund.


Idag har jag hunnit fixa till naglarna igen.
Det är verkligen budget-budget naglar denna gång. :)
Om det hade varit förut så hade det gått en tusing vid det här laget men jag har hittills bara betalat dom två hundra kronorna som det kostade att göra dom, samt 50 för nagellim och nagellack. 
Sen har jag filat, lagat, fyllt på och lackat själv. Duger fint för en fattig mammaledig tant som vill känna sej lite fin. :)
 
Igår planerade vi lite inför vår resa till Norrland och Finland i sommar.
Det var länge sen vi reste (eller jag) så det ska bli kul.


Nu e det dax för att lägga bort telefonen och sussilussa.

Ikväll e det MRL! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback