Fick kalla fötter...

Och då menar jag ordagrant och inte att jag bangade ur från nått! :-D
Nej nej, detta år är utmaningarnas år, då får man inte banga... Om det inte e nått helknäppt.


Men alltså, det börjar bli ett problem mina kallar fötter!
Speciellt på dagarna är dom iskalla och oftast kan jag inte somna - för att fötterna är som isbitar.
Helt omöjligt att få upp nån slags värme i dom är det också. 
Jag virar in dom i täcken, masserar, viftar på tårna... Det går inte!
På dagarna fryser jag för övrigt hela jag. 
På kvällarna kan jag få värmeslag! På natten vaknar jag av att det är helt sjukt varmt men sen under dagen blir jag kall igen.

Why?


Jag undrar om kroppen är i nån slags omställningsfas. 
Jag går upp även om jag äter ganska strikt LCHF och tränar 5-6 dagar i veckan. Magen svullnar och kroppstemperaturen pendlar som en jojo...
I början svettades jag nästan inte alls när jag tränade, nu blir jag helt genomblöt. Vad beror det på? Nån som vet?




Kommentarer
Postat av: N

Ju mer och oftare man tränar desto mer svettas man.

Svar: Jaha... Visste inte. Jobbigt i alla fall! Får inte längre nån träningsvärk, bara lite "tryck" i vissa muskler ibland...
kattitingeling

2014-04-03 @ 00:56:49
Postat av: N

Så länge du tränar regelbundet får du ingen träningsvärk att tala om. Men om du gör ett längre uppehåll får tillbaka träningsvärken när du väl kör igång igen.

Svar: Tack för svar träningsexperten! ;)
kattitingeling

2014-04-03 @ 22:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback