Livet

Vilken träningsvärk i rumpan!
Aj aj!
Magen oxå...
Igår tränade jag Indoor walking som leddes av Solveig som är mamma till Sofias kompis. :) Det var roligt.

Nu har Astor somnat i vagnen och det e verkligen dags för Eskil oxå men han säger: vill inte! :-D
Jag e oxå trött även om jag har sovit mycket dom senaste två dagarna.

Måste skicka iväg anmälan till PT-skolan...
Har mer eller mindre bestämt mej för att det blir Safe skolan. 
Nu måste det bara skickas in...
 

Det är läskigt att ta steget till nått nytt.
Men gör man det inte så står man still. Jag måste framåt nu. Eller åt sidan eller var som helst men jag kan inte bara stå still på samma ställe längre. 
Jag försöker peppa mej med diverse visdomar om livet som jag hittat på nätet! :-D
Allt sker av en mening tror jag. Det har livet visat mej tusen gånger om. 
It makes sence in the end.



Nu sover båda killarna.
Jag ligger i min säng och funderar på livet...


Jag grubblar för mycket.
Jag tänker i all oändlighet. Ibland får man bara ta steget och tänka efter sen.
Jag fastnar i olika små problem: vilken skola ska jag välja? När passar det bäst att börja läsa, vilken månad? Kommer det att fungera med barnen och familjen? Kommer jag att klara det?
 

Det här känns liksom lite större...
Att läsa en kurs på distans är liksom inte så himla märkvärdigt. Ångrar jag mej så kan jag skita idet. Det kostar inte heller nått.
Det här kostar mycket pengar och kan förändra hela mitt liv.
Om jag klarar det, om jag duger, om jag e framåt och bra på att skapa kontakter och om, om, om...


Nu ska jag bara ta det där steget.
Jag ska bara samla mej och sen så kör vi!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Heja, heja friskt humör! Du kommer att bli toppen som PT.

Svar: <3
kattitingeling

2014-04-11 @ 18:28:41
Postat av: N

Jag anmäler mig härmed som försökskanin åt dig. "Gulp"...

Svar: Höhö! Låter som en bra idé! Ska bara se till att gå utbildningen först kanske... :-D
kattitingeling

2014-04-13 @ 23:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback