Sjuklig - igen

Jag och Astor e förkylda.
Jag har ont i halsen och antar att han har det med. Sen e vi väldigt trötta också.
Astor har varit trött hela dagen, helt slö och grinig när han har varit vaken och sovit väldigt mycket.
Han somnade på mattan när jag och Sara var och beställde nya glasögon till henne.


När vi var i glasögonaffären hade jag himla svårt att va vaken när hon gjorde undersökningen på hennes ögon.
Det kommer liksom i vågor, helt plötsligt blir man helt stenad och känner att man bara måste få lägga sej.


Men jag orkade hålla mej vaken medan vi var där, tur va? Fast jag kände mej helt väck.


Men när jag kom hem gick det inte mer.
Jag slocknade som en stock och sov till halv åtta.
Nu känner jag mej trött igen, även om jag sov i flera timmar.

Imorgon kväll blir det info.kväll om pt utbildning!
Får ställa in mina träningar som jag hade bokat in mej på för dom krockar. :( Men jag hade inte orkat i alla fall, är ju inte kry.

Godnatt., nu blir det till att sussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback