Studievägledning

Det gick bra hos studievägledaren.
Hon var vettig. Hon sa inte bara att ingenting var nån idé utan frågade vad mitt syfte med mina studier var.
Jag sa att det skulle va kul att jobba med nått annat och att jag så småningom kanske kan byta yrke eller i alla fall halvtid.
Om inte annat så behöver jag utvecklas och utmanas så leder inte till någonting alls så kommer det att hjälpa mej ändå.


Hon visade och förklarade bra och vi hittade en hel del av intresse.
Nu ska jag bara hitta mina betyg.
Kan tänka mej att jag har dom på vinden... Fast jag har dom på den externa hårddisken oxå kom jag på nu...

Jag kommer att söka kortare kurser som jag kan läsa på kvällstid / min lediga dag, halvfart. 
Kommer bli kul och en utmaning...


I kväll blir det naglar! Ska bli kul. 
Har tid kl sex.
Dom har sin salong på Drottninggatan.

Fick precis mail från Nordic Wellness oxå om att dom ska ha en föreläsningsdag på deras anläggning på Backaplan om massa sånna saker som jag är intresserad av att börja läsa. Helt utan kostnad! Om man har kort alltså.
Det är föreläsningar hela dagen från nio på morgonen till sex på kvällen, om träning, kost, löpning, motivation och insperation.

Händer massa roligt en sån här dag då allt bara ska va ett skämt egentligen.
Trevlig första april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback