Utedag

Idag har vi varit ute väldigt länge.
Hämtade Eskil klockan kvart över två och sen gick vi hem och lekte i alla lekparker som fanns på vägen.
Till slut var vi framme vid våran egna och där stannade vi ända till fem.


Håret tog jag av igår kväll efter träningen.
Borstade och ytterligare massa hår trillade av så jag kände att nu ska det bort.
Tog sin lilla tid att få av allt och jag fick använda en hel del balsam så det var inte helt lätt att få till nån slags frisyr för håret blir ju väldigt flygit och mjukt av det.
Håret är ju också klippt i etapper för att matcha dom långa extencion-hårslingorna så det ser lite konstigt ut.
Känner mej även flintskallig.
Valde ju att ha extencions av en anledning, eller egentligen två:
Jag kan inte få långt hår, det växer som alla andras men sen blir det helt slitet i topparna och slits av så längre än till axlarna blir det aldrig. Sen har jag också väldigt tunt hår. Min lilla tofs som blir när jag sätter upp det i hästsvans är löjlig!

Satte dock upp det i en löjlig liten tofs och drog och tränade bodypump på kvällen.


Gillar bodypump men ryggen strejkade idag.
Säkert för att jag körde järnet i går. Då gick det super! Jag hade energi som bara den igår!

Nu e det dags att sova. Imorgon ska jag jobba!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback