Utmaningar

Nu har jag ansökt några kortare kurser som man kan läsa på distans och kvällstid, halv och kvartsfart. Vi får vi väl se om jag kommer in på nått...
Måste fortfarande rota fram mitt betyg men jag hade visst till maj på mej att göra det.
Vet inte ens om jag har behörighet! :-/ Det var visst lite ovisst om nått ämne där. Måste kolla det i betyget.


På Letsdeal finns just nu en deal att få gå en PT utbildning för ungefär tolv tusen istället för 36 eller vad det skulle kosta.
Tog kontakt med dom, för jag skulle vilja åka dit och kolla innan jag slår till på nått. Får väl se vad dom säger.


Astor somnade redan vid åtta.
Nu vaknade han och ville ha välling.
Verkade som att han somnade om men nu låter det som att han e vaken igen.

Idag tränade jag walking 45 min.
Skönt med lite konditionsträning.
Tyvärr hade jag en fis-lisa framför mej - igen!
Det e andra gången jag råkar ut för en som fiser när dom tränar! Hur jävla äckligt som helst. Höll på att spy och blev helt illamående. Vidrigt ju när man står och flåsar bakom! >:-(


Usch och fy!
Gå hem och bajsa istället säger jag till sånna människor!

Nu har jag ugglat halva natten fast jag varit himla trött hela dagen. Har en förkylning i kroppen. 
Måste sussa!
God natt!

Kommentarer
Postat av: N

Tror de behöver träna sin slutmuskel istället för kondition och styrketräning...

Svar: Hahah! :-D
kattitingeling

2014-04-05 @ 00:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback