Bröllopsdag på spa - Upper House, Gothia towers

Han sa att han skulle ta vårat förhållande till högre höjder...


Och det gjorde han.




Närmare bestämt till 20e våningen på Gothia towers



Jag blir helt svettig av höjder! :-D
Panik.


Där uppe finns ett spa 


Jag gissade faktiskt inte alls var vi skulle.
Jag som brukar lista ut allt han planerar. :)



Det var så fint!


Snacka om fantastiskt utsikt!




Vi började med att bada i en varm pool.
Sen spaade vi i ett turkiskt hamam där vi fick basta och skrubba oss med tvål och skrubbvante.
Sen badade vi i poolen som hänger utanför fasaden.






Sen bastade vi igen i en skandinavisk bastu




Där inne var det den allra finaste utsikten!

Utanför bastun fick man duscha i en dusch som skulle kännas som västkustregn.



Och så fanns det en dusch med en hink som automatiskt fylldes med kallt vatten!



Det var kallt! :-D


Och utanför duschen stod ett fat med krossat is som man fick vaska sig med.
Ganska gött, för det var så varmt i alla bastuna och i dom varma poolerna.


Men sen tog vi oss ner till relax-avdelningen och softade till ytterligare en härlig utsikt.



Där bjöds det på olika juicer, te och frukt.


Jag lyxade till det med ett glas cider 







Men sen var det dags att åka hem.
Hemma stod det en ananas på vårat bord från gulligaste Åse-grannen! <3



Så gulligt! :)

Nu e vi helt sjukt trötta! Oj oj!
Man vill ju bara somna.

Tack för överraskningen finaste maken.
Jag blev rörd, förvånad och lycklig.
Jag älskar dej! Mest! Förevigt!

Love always.
// K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback