Sagan om piercing-smycket

Vet inte om jag skrev om detta för länge sen men i alla fall så hade jag ett navelpiercings-smycke i form av körsbär som FASTNADE i kanten på kyldisken på Ica när jag skulle sträcka mej och plocka upp nått! Som tur e så gick inte naveln sönder! :-o
Det gjorde tyvärr det fina smycket.
Jag köpte ett nytt, men jag hittade inget körsbär så det fick bli ett med ett hjärta med stenar i och när vi var på spa i lördags så FASTNADE jag med den piercingen OCKSÅ - i kanten på poolen! :-D
Så då gick det smycket sönder också och det lilla hjärtat åkte ner i deras avlopp.

Men så googlade jag på körsbär och piercing och hittade ett sånt körsbär för 49kr! :-D Beställde två så jag har en i reserv och dom kom på posten idag. :)


Nu ska jag försöka att inte fastna i fler saker... :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback