Sanna 40 år

Kusin Sanna hade 40 års fest igår.




Vi blev bjudna på massa gott att äta och dom hade Lonkero! Oh my God!
I love!


Och vad e det? 
Det e lite som alkoläsk ungefär som man dricker i Finland. Dom har funnits jättelänge där, minns dom från att jag var liten.



Vi var där med Astor och Eskil först en stund men sen åkte Chris hem med dom och nattade dom.
Jag fick stanna kvar och dricka lonkero! :-D Tack!


Syster och hennes mamma kom och va med och firade också. 



Vi hade kul! :)



Lite för kul?



Det var länge sen jag drack!
På midsommar drack jag nått glas vin men blev inte påverkad alls.
Det blev jag denna gången kan man ju lugnt konstatera...


Farbror Jyrki och syster



Sen kom Chris tillbaka när pojkarna hade somnat. 
Sofia satt i vardagsrummet och läste och höll lite koll på om nån skulle vakna.



Jag kunde gå i dom högklackade skorna hela kvällen utan att bryta fötterna! 
Fast jag höll på att halka och slå ihjäl mej på trappan ut på altanen en gång. Den var superhal efter regnet!


Sen blev det lite dans till finsk musik. 
:-D 


Vi hade samlat ihop till en resa till Rom till Sanna. Hon verkade bli glad. :)
Dom åker i september så det e ju snart. 



Men sen blev Katti lite för full så hon tog några selfies på sej själv och så åkte hon och hennes gubbe hem på cykeln.
Det gjorde fördjävligt ont i röven att sitta på pakethållaren men vi skrattade hela vägen hem! :-D

Idag skrattar vi lite mindre.
Är vi bakfulla? Svar: ja. :-/
Dags att lägga barnen så vi får vila lite... :)

Grattis Sanna igen och tack för bästa festen!
Love you!!

Kommentarer
Postat av: N

Det är skillnad på att festa när man är 40 eller fjortis.
Du och din syster är inte det minsta lika. Är ni verkligen säkra på att ni är syskon...

Svar: Ja... Halvsyskon. Vi har inte samma mamma. Finns en bild på hennes mamma längre upp i inlägget
kattitingeling

2014-08-10 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback