Sova lite tidigare

Vi testar att sova lite tidigare.
Nu e det nya tider ser ni...
Eskil ville inte alls somna på förskolan. Han låg hur länge som helst och vände och vred på sig.


Astor däremot somnade direkt när jag la honom i hans vagn.
Försökte först att lägga honom på madrassen med dom andra men han bara: Eh? Vadå? Ligga här? Jag? I don't think so!!


Nått annat skumt som hände idag var att det ringde från dolt nummer. När jag svarade var det en engelsktalande kvinna i luren som sa att hon ringde från Microsoft och att dom kunde se att jag hade virus på min dator. Hon ville att jag skulle gå till den för att åtgärda det men jag var inte hemma som tur va! 
Sofia googlade på det och det kom upp massa exempel på andra som råkat ut för det här lurendrejeriet!
Jäkla sätt!

Nä, nu vill jag bara att Eskil ska somna så jag kan få lite egentid den här kvällen. Måste kolla lite på kläder till pojkarna att ha med till förskolan och stövlar till Astor. Regnkläder måste jag också gräva fram åt honom.
Dom ska ha kort till en kub av kartong också så det måste vi beställa. Man har ju inga kort på papper nu för tiden längre. Allt e på datorn bara...

Ha en trevlig kväll nu!
Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback