Tjejkväll

Jag och Sara hade en liten mamma-dotter-kväll idag efter skolan och jobbet.
Vi åkte ner till Allum och gjorde naglar!


Hon har velat göra det länge, men jag har varit emot. 
Nu går hon i sjuan denna lilla dam så jag försöker att lätta lite på dom strama tyglarna.
För ett år och ett halvt år sedan gjorde hon rätt mycket bus med en av sina kompisar och efter det har jag varit benhård.


Hon får inte umgås med den kompisen mer. Det spelar ingen roll om det e Sara eller hon som hittar på busen, det blev bara fel varenda gång så det fick ta slut där.



Imorgon ska vi på bröllop.
Chris kusin ska gifta sej.
Jag köpte en lite speciell klänning.


Hur den ser ut på får ni se imorgon.
Köpte även en sjal att ha till och fina smycken.


Den här ska Chris ha på sig.
Kommer vi att passa ihop?
Får duga!

Nu ska jag fixa lite, sen sova. I natt sov jag fyra timmar. Barn som inte riktigt sov som dom skulle... :-/

God natt!

Kommentarer
Postat av: Pia

Fin klänning! :)

Svar: Tack! :)
kattitingeling

2014-08-23 @ 06:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback