Årskrönika

Januari


Fick mina allra första träningsskor i julklapp av min make.


Köpte också mina allra första träningskläder som jag hade när jag tränade på rehab. :)


Min man fixade så det inte blir några fler barn gjorda...


Februari


Eskil fick en "riktig" säng.


Som jag senare målade vit



Köpte mej en hel bunt med nya träningskläder


Jag och Chris var på spa


Eskil började på Hoppis och Skuttis.
Men efter nån månad slutade vi gå dit för han ville mest bara springa runt och krocka med dom andra barnen.


Sara fyllde 13 år


Eskil och Astor fick dagisplats.


Jag började träna på Nordic Wellness.


Sko-par nummer 2.
Ett beroende börjar här... :-D

Mars


Väldigt mycket träning...


Massa massa


Våren kom


Eskil började inskolningen


Jag dönade in ögonbrynet i bildörren 

April


Började fundera på det här med att studera


Anmälde mig till olika kurser på universitet


Tränade 5-6 ggr i veckan


Sara fick glasögon 


Var på en träff med Safe

 

Mina kusiner kom på besök

Maj


Tog steget och anmälde mig till Safe - personlig tränare



En period av mycket pluggande inför utbildningen följde.


Köpte cykelvagnen.
Fia blev 16 år!! Oh my, var tar tiden vägen???

Juni


Skolan började


Oh my! Vilken resa jag gick igenom!


Var helt slut både psykiskt och fysiskt.


Astor fyllde ett år.


Mer plugg!!


Midsommar firades i Dalsland 


Sara och Sofia åkte till mamma 

Juli


Utbildning del tre börjar


Plugga, plugga från morgon till kväll!


Hann med några små utflykter 


Vädret var fantastiskt!


Till slut var vi klara med utbildningen!
Oh my vilken pers! Det var en riktig utmaning att ta sej igenom!


Åkte till Skara sommarland

Augusti


Chris överraskade mej med att ta mej på spa på vår bröllopsdag 



Eskil blev tre år


Kusin Sanna blev 40!!


Inskolning för Astor på förskolan


Chris kusin gifte sig och vi var på bröllop  


Astor lärde sig gå! :)

September 


Började på Borås universitet och läsa om träning och hälsa


Det var val. Ett hemskt val. 
Sverigedemokraterna fick väldigt många röster. Helt sjukt!


Var och skrev på paprerna på Nordic Wellnes huvudkontor.
Helt euforisk!


Vilken dröm!


På något märkligt sätt hade det samlats en hel del skor i hallen...?

Oktober


Mitt liv som dubbelarbetare började.


Men i början var det bara roligt.
Allt var sjukt kul hela tiden!



Började hålla seniorpass


Och crosscage 


Astor fick svinkoppor

November 


Jag fyllde 40!!


Jag fick så mycket fina presenter!


I slutet av månaden började jag känna mej ganska sliten. 


Jag var på fitnessfestivalen.
Vilket spektakel! :-D

December 


Sara hade cheerleading-uppvisning 


Mamma var här och firade jul med oss.

Tack 2014.
Välkommen 2015!

Kommentarer
Postat av: N

Handen på hjärtat, hur många par träningsskor har du egentligen???

Svar: Men alltså... Schhh...Vi skulle ju inte prata högt om det här... :-D
Jag vet inte kära N. Kanske 20? Använder dock mest 5-6 olika par medan vissa mest står och... ser för jävla snygga ut på hyllan! ;)
kattitingeling

2015-01-03 @ 22:54:25
Postat av: N

Man kan säga att de står till sig ;-)

Svar: :-D
kattitingeling

2015-01-04 @ 20:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback