Fredag

Nu börjar det dra ihop sig.
Har endast en vecka kvar att jobba på förskolan... Plötsligt är det liksom dags att sluta! :-/
Känns nervöst och roligt men också väldigt tråkigt för ungarna där jag jobbar är så himla goa. Dom ger en massa goa skratt och väldigt mycket kärlek. Fina barn.


Sen ska jag bli pt på heltid... Ujuj, spännande värre.
Några dagar ska jag faktiskt vara mammaledig hade jag faktiskt tänkt så jag fortfarande får några dagar med mina killar. Det var ju det som var meningen med min lediga dag från början.  


Idag firade vi lucia på förskolan.
Vi fick varsin kokbok. Jättefin julkokbok.
Nu har jag hämtat mina fina pojkar och vi har fredagsmys. :)

Ha en trevlig helg!





Kommentarer
Postat av: Sari

Åh, vilka fina bilder och en så vacker modell! =)

Svar: <3
kattitingeling

2014-12-15 @ 18:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback