Glad

Allt kan ändras så man ska inte ta ut nått i förskott men just för tillfället har jag två kunder som köpt/ ska köpa väldigt många timmar.
Det innebär att jag får lära känna dom bättre och förmånen att träna dom en längre tid och då även se resultat i slutändan.
Så himla roligt!!
Många köper endast en eller tre timmar, vilket är SÅ himla bra det också, inget fel med det. Men på så få timmar hinner inte jag få se något resultat eller vara med när dom når sina mål.
Däremot är det jättebra att köpa några timmar och få ett riktigt program och hjälp med att träna rätt och sedan fortsätta på egen hand. 


Men nu ska jag alltså få vara med från början till "slut" och det känns så sjukt kul! 
Är taggad till tusen! :)))

Kommentarer
Postat av: N

Vad kostar en PT-timme med dig?

Svar: 650. Billigt. :) ju fler timmar man köper desto billigare e det per timme oxå. Man kan även köpa på avbetalning. Suveränt. :)
kattitingeling

2014-12-05 @ 23:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback