Lycklig

Just idag känner jag mig så himla lycklig och glad.
Jag är så tacksam för allt jag har och mitt liv som det ser ut just nu. :)
Att vakna på onsdag morgon och veta att man ska iväg och träna seniorer och sen få hämta barnen supertidigt är en lyx. Sen lägger jag dom så de får sova middag och jag får hur mycket tid som helst för bara mig själv, det är balsam för själen. Jag kan blogga i lugn och ro, surfa, dricka kaffe, spela spel, vila mig. Så himla gött!


I eftermiddag ska jag till Mölnlycke och ha gyminfo och lämna massa varor. 
Imorgon blir det först seniorer i Örgryte och sen många pt-kunder på raken. Sen e det gyminfo i Olskroken på kvällen.
Många kunder som hört av sig självmant också. Hur kul som helst!
Jag är inte minsta orolig för att få många bokningar i framtiden. Inom en snar framtid kommer det att vara fullbokat i min kalender det ät jag ganska övertygad om. :)
Kärlek!

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback