Bodypump

Var tvungen att Googla lite på vad det kunde tänkas vara detta Bodypump och fick mej en chock när jag såg att det var massa vikter!
Oh my kände jag men jag hade redan tackat ja till Karin och jag har lovat att utmana mej själv så det var bara att ta på sej träningskläderna, ett leende och åka iväg. 


Jag tog på dom allra minsta vikterna men det var riktigt tungt ändå.


Sen kom instruktören och hon var höggravid! :-o
Men jäkla va stark hon var! Tänk om man själv hade varit ens hälften så fit som hon var när man var pregnant!


Här är Karin min träningskompis och arbetskamrat. :)


Nu lutar det mot att jag ändå ska börja träna på Wellnes. Det är roligare att ha nån att träna med och dom har mer utbud här såklart än på Friskis.


Känner mej euforisk igen och var skuttig och glad när jag kom hem.
Kommer att ha rejält med träningsvärk imorgon efter detta! 
 Men då blir det träning igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback