God kväll!

Idag tyckte jag inte att mello var nått att hänga i granen... :-/
Tyckte inte nått va bra... Förutom den första låten. Tur den gick vidare - Alcazar alltså.

Min kusins man Boris var här och hjälpte oss att riva den sista lilla väggdelen i Sofias rum idag.
Det var el i den så vi vågade oss inte på att göra det själva.
Är väldigt tacksam för all hjälp vi får av honom. Massa love till bästa Boris!

Det var en liten bit vägg bara men att få bort den gjorde att det såg himla mycket bättre ut.



Min man ser mest ut att sitta bredvid och vara moraliskt stöd... :-D

Det blev inte riktigt klart men på måndag kommer han tillbaka och fixar resten. 
Sen ska det in golv och tapet osv...
Vi har alltid nått projekt. :)

Eskil är genomförkyld. Han sov som en kratta igen, vaknade första gången kl ett! :-S 
Vad faaan kände vi då. Jag hade inte ens hunnit somna och Chris hade precis hunnit slockna. Väldigt jobbigt!
Vi funderade på om han kanske plötsligt har blivit mörkrädd så vi åkte och köpte en nattlampa efter att Boris åkt hem.

Först funderade jag på denna Blixten  McQueen lampan för han älskar ju Blixten.
Men alltså jag kunde bara inte för den var ju helt gräsligt ful! :-(((


Än så länge kan jag bestämma så det fick bli en av dessa kompisar på bilden nedan. Närmare bestämt han längst till vänster.


Man kan plocka med honom från plattan han står på och ta med honom ner i sängen om man vill.
Plattan är själva laddaren.


Vi köpte den på Bauhaus och den kostade fyra hundra.



Astor blev smittad av Eskil. Han är helt dunderförkyld och samtidigt spricker framtänderna uppe i överkäken fram. Inte nog med det så ska jag mitt upp i allt detta sluta amma... :-/ Inte världens bästa timing men att han skulle bli förkyld kunde jag ju inte räkna med...
Olyckligt.
Vi åkte direkt hem till Boris från Bauhaus för att han utöver att han hjälper oss med väggar även fixar Sofias dator!


Men efter en liten stund fixade Astor inte längre så vi fick åka hem.
Idag har han sovit två gånger i kanske en halvtimme.
Fick göra värsta saneringen av honom när vi kom hem.
Rensade hans näsa med nässug, gav han alvedon, tutte - första gången på hela dagen (!) och bytte blöja och tröja som var helt pisseblöt efter att han dreglar kaskader. Haklapparna blir helt genomblöta på en kvart!

Fatta va trötta vi e nu jag och min make...
Ända sedan Eskil bytte säng har vi sovit helt sjukt dåligt. Har det inte varit den ena ungen så har det varit den andra som sovit dåligt.
Vi behöver SÖMN! Nu. 


Därför bör vi just nu gå och lägga oss.
Så då säger vi god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback