God morgon

På kvällarna är vi ganska trötta för vi har ju trots allt fyra barn och ett stort hem.
Oftast orkar i alla fall inte jag ta tag i disk och städning på kvällen när barnen har somnat, utan då vill jag bara vara, sitta i soffan och slappa - få lite egentid.
Jag lämnar det till morgonen och så gör jag det när vi har vaknat.

Men när vi väl har gjort det där på kvällen och man går upp på morgon och möts av ett städat kök och hem så e det en himla skön känsla! 

Eskil vaknade halv fem i morse.
Då kom han in till oss och var ledsen.
Chris tog en madrass och gick in och la sej hos honom.


Han fick lite välling och så somnade han om.


Sen sov han till efter nio!


Synd att Astor inte gjorde det... :-/
Han vaknade innan åtta.



Vi myste en bra stund bara jag och han och sen kom Eskil ut och höll oss sällskap.
Sen vaknade Sara och då var det inte längre så lugnt och skönt.
Hon började bra med att ta hand om Astor och sitta en stund i soffan men sen började hon reta Eskil och så la hon ett täcke över honom och höll fast han där under. 
Hon kan verkligen göra mej väldigt arg! >:-(


Eskil har upptäckt yoghurt.
Förut har han inte stoppat nått i munnen som är ihoprört, grötigt eller såsigt, förutom välling då.
Allt på tallriken ska vara för sej och sånt som man kan plocka. Blandar man i sås så vägrar han att äta det.

Nu ska jag nog snart ta på dom här små killarna och gå ut.
Sara är på väldigt jobbigt humör, så vi får väl fly fältet... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback