Gud kanske finns...?

Min man och hans vän N som kommenterar på min blogg skrev i ett inlägg att Gud inte finns för vi bad om sömn och fick värre natt än nånsin.
Men inatt sov båda relativt bra!
Jag tror att dom hade sovit hela natten om inte Eskils nattlampa hade slocknat.
Jag glömde trycka på den lilla stjärnan på laddningsplattan som är en on/off knapp så den laddade ingenting och därför hade den till slut slocknat!
Vid två vaknade Eskil då och gick upp.
Men jag hörde honom så jag gick upp och motade honom i dörren och så somnade han om på bara några minuter när jag bäddat ner honom igen - och tänt nattlampan.

Oturligt nog så väckte han Astor så han var vaken en stund men efter en halvtimme somnade han om och sov till halv nio!
Eskil sov till åtta! :)
Så i natt kanske Gud fanns?
Eller så är det så enkelt att Eskil e mörkrädd och sover bättre med sin nattlampa och Astor är helt utmattad efter att han inte har kunnat sova ordentligt på flera dagar. :-D
Men vakna en gång bara är helt okej om man jämför med natten då jag fick vakna varje timme! :-D


Astor är väldigt trött.
Hela morgonen har han varit grinig och nu efter tredje försöket fick jag honom att somna.
Eskil är på ett himla bra humör och leker med massa olika saker. 
Vi har byggt tågbana, läst bok, "lagat mat", rullat boll och nu kollar han youtube.
Han vaknade och var som en solstråle. "Eskil har vaknat nu!" Sa han och log med hela ansiktet. Underbara unge.
Sen skulle han kramas och pussas jättemånga gånger och det var ju fantastiskt för han är inte nån kramkille precis! :)

Igår ammade jag inte en enda gång!
I natt blev det ammning men jag ska försöka lägga ner det också och gå upp o göra välling så småningom. Heja mej!

Jag har helt sjukt ont i mitt smalben.
Dönade i den i sängen när jag skulle lyfta över Astor i hans säng igår. Det gör ju så oooont att slå i smalbenet! Konstigt nog har det inte blivit nått blåmärke än...

Men nu ska jag Googla runt lite.
Ha det fint idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback