Hej o hå

Känner inte så jättemycket av träningen som jag hade trott att jag skulle göra. Men jag känner av det! Främst i armar, bröstmusklena och lite i bena. Men det blir säkert lite värre senare idag.

Känner mej väldigt trött dock.
Precis när vi skulle gå och lägga oss så vaknade Astor och ville inte sova på över en timme.
Han hostar och varje hostattack fick honom att skrika. Antagligen gjorde det väl ont så då fick han alvedon.
Eskils lampa hade inte slocknat så han sov hela natten och vaknade kvart över sju när Chris åkte till jobbet.
Han verkade väldigt trött ändå så nu fick han gå och vila. Astor somnade också ganska fort.
Astor e lite svår att natta nu utan amning. Han somnade ju oftast där vid bröstet och sen var det bara att lägga ner honom.
Om man pillar honom i öronen så brukar han slappna av lite i alla fall, han tycker det e gött. :-D Alla sätt e bra, förutom dom dåliga...


Ser ni dom två framtänderna som kommit fram ordentligt nu?
Ska försöka ta en bättre närbild i eftermiddag.


Igår damp det ner brev från kommunen där det stod att Astor och Eskil fått förskoleplats till hösten.


Spännande... Tänk, snart e det slut på mammaledigheten. Det var sista gången. Gött det. Gillar att jobba men det känns bra för pojkarnas skull att jag inte ska jobba heltid sen.

Nu tänkte jag försöka sova en stund oxå. Blev inte så många timmar i natt när han vaknade vid våran sänggång. 
Känner mej gött öm i musklerna i låren nu när jag la mej ner och även i armarna. Men inte i magen vilket förvånar mej, vi gjorde ändå över hundra situps...

Ha en fin dag!
Verkar soligt och härligt. Får genast gå ut sen när vi vaknat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback