Hejsan

Idag var vi på Hoppis och Skuttis och "tränade", jag och Eskil.
Jag trodde att han skulle bryta ihop och vilja gå där ifrån som han brukar när det är mycket barn och han blir osäker.
Men han har ju tyckt att det är så himla spännande när jag och Sara ska gå och träna så jag kände att vi ger det ett försök.


Han tyckte det var helt galet roligt! :-D
Han ville mest springa själv runt, runt i salen och inte vara med och göra alla rörelser så mycket men det gjorde inget tycker jag.
Han ska ju tycka det är kul, spelar väl ingen roll om dom inte gör alla rörelser hela tiden...


Vi får testa på det igen tycker jag allt.
Det var väldigt roligt att göra nått bara jag och han tillsammans också.
Fina Eskil! 


Sen åkte vi hem och så var det dags att sova middag.
Det gick jättebra att natta igen. Han somnade själv ganska fort men sov inte jättelänge.
Han kom plötsligt utspringande och hade sovit klart.

Vid fyra var det dags för kalas för fina syster.
Idag blev hon 28 år.






Åt lite marängtårta och blev helt hög och dåsig! Men det var gott. :) Kunde dock inte äta upp allt, fast jag bara tog en liten bit. Det blev bara för mycket socker!
Efter kalaset åkte vi och handlade lite och sen hem och sälja spjälsäng.

Ikväll hade Eskil lite svårare för det där med att stanna kvar i sängen vid nattningen.
Han kom utspringande flera gånger och sa "Eskil inte sova nu".
Till slut gick jag in och la mej bredvid honom och klappade honom och kramades en stund.
Men han är inte van vid att somna med någon bredvid sej så han började prata och fråga massa saker, sen dunkade han sitt huvud lite försiktigt mot mitt flera gånger och tog min hand. Å han är så himla fin, jag börjar nästan gråta för han är så himla gullig. Älskade fina lilla killen.
Efter en stund så sa jag att det nu var dags att sova och så gick jag ut. Då gick det bra och nu har han inte kommit ut mer, han somnade till slut!
Det är nog väldigt konstigt med den nya sängen även om det är spännande.

Astor fick störd sömn hela dagen och fick inte sova klart nån gång alls på sina dagsvilor.
Han var helt slut vid åtta och somnade som en stock i Chris famn.
Trodde han skulle vakna nu snart men han vaknade till efter en timme men somnade sedan om ganska snabbt.

Nu e det snart dax för sängen för oss med.
Känner mej ganska trött.
Nästa vecka är det sportlov för tjejerna.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback