Hoppis

Idag var vi på Hoppis och Skuttis igen jag och Eskil.
Förra gången var nog ändå lite roligare tror jag även om Eskil tyckte det var väldigt roligt idag också.
Jag orkade inte riktigt va med i matchen idag för träningsvärken är helt sjuk! På gränsen till olidlig. Jag har faktiskt svårt att gå! :-D


Eskil var lite tröttare idag än förra gången så det var nog det som gjorde det idag.


Han vill också mest bara springa runt, runt och rörelserna som alla andra gör - eller dom flesta i alla fall - är inte så intressanta.


Men det gör inget.
Det är jättekul ändå!

Nästa tisdag blir det träning igen så nu får denna stackars gamla kropp vila några dagar.

Ha en fin söndag. Jag ska ta mej en kopp kaffe till o slappa i soffan. Kroppen tillåter inte så mycket annat för tillfället... :-/ 


Fina rosorna jag fick på alla hjärtans dag av lilla gubben... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback