Idag ska jag kämpa!

Eskil är dunderförkyld!
Det rinner hela tiden ur näsan... :-/
Idag ska jag ge järnet med att försöka ge Astor flaska och mat ofta så att han inte ska amma så mycket.
Det jobbiga är att det blir fullt och gör ont... Men jag får kämpa.
Nattade honom med nappflaskan nyss och det gick ju bra. :)
Dumt att dom e så osynkade i sin sömn bara.

Eskils kollar på tåg på paddan och snörvlar som bara den.

Idag blir det kalas för Sara med hennes vänner.
Några av dom ska sova över på pyjamasparty också... Oj oj, vi kommer att va TRÖTTA på lördagen och då kommer min kusins man Boris och ska hjälpa oss med Fias vägg där nere... 
Haha! :-D

Har börjat äta lite mer liberalt nu.
Åt lite delikatess knäckemackor igår och så försöker jag äta mer fibrer. Kol och blomkål köpte jag - det e ju lchf men morot e inte det men det åt jag oxå igår.
Funderar på att göra en kålsoppa kanske...

Trött tant:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback