Ja men hej på dej med!

Eskil sov till halv sju.
Bättre det än halv sex... Men det kan ju bli bättre.
Ska inte låta honom sova så länge på middagsvilan längre så blir det nog bättre så småningom.
Han var bra trött i går kväll så det blev sängdags en timme tidigare än vanligt.

Astor däremot...!
Oh my God vilken jäkla natt. Tror båda tänderna där uppe är på väg, i alla fall har den ena framtanden spruckit fram och man känner den vassa kanten. Det buktar väldigt på den andra med men den känns inte än...
Han har väldigt ont och tjuter till plötsligt och hade väldigt svårt att sova trotts att han fick alvedon två gånger. Vid ett vaknade han första gången och skulle inte sova mer. Efter tre somnade han och så vaknade han två gånger till efter det.
Tjugo över sju väckte Chris mej när han skulle cykla till jobbet. Gissa hur pigg jag var då på en skala... :-/


Inte den piggaste i stan kan jag lova men nu känns det ändå rätt okej.
Astor är glad och pigg, Eskil ville bada.


Tur det finns kaffe!

Jag har visst smittat min man med träningslust! :) Nu vill han också börja träna och det är ju kul!
Han är inte så tränad på överkroppen men desto mer tränad på underkroppen eftersom han cyklar nästan varje dag till stan och tillbaka.

Nu ska vi leka här i denna stuga. Eskil har badat färdigt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback