Men åh!

Gick och la mej i ganska god tid och kände yes nu ska jag sova sååå gött.
Trodde jag!
Vid fyra vaknade Eskil och var jätteledsen och ville ha välling och grät efter pappa. Nu verkar poletten ha trillat ner och han längtar efter honom.
Tur han kommer hem idag!

Sen somnade jag om och vaknar klockan sex av att telefonen ringer!
Det var Sara som sovit hos sin pappa och ville in. Hon hade inga nycklar och hade åkt med Maria när hon åkte till jobbet. 

När jag åter gick o la mej så hade Astor vaknat såklart och sen tog det säkert en  timme för han att somna om.
Tror att vi somnade så småningom men sen vid halv nio väckte Sofia oss slutligen när hon skulle till skolan.
Då var det bara att gå upp o se glad ut.

Nu har vi ätit frukost och ser på film.
En kopp kaffe bara ska jag hämta och sen e allt himla gött.

Ha en fin tisdag.



Mina gulliga killar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback