Nu börjar det.

Träningen alltså. På allvar.
Imorgon ska vi till BVC på 2 och ett halvårskontroll med Eskil kl tio och efter det ska jag till Friskis och träna på gymet.
På måndagar och torsdagar mellan tio och tolv finns nämligen en från rehab där och kan hjälpa en att visa hur man ska träna.
Sen får jag en riktig genomgång den femtonde av en instruktör som jag bokat.
 
 
Chris hade handlat träningstop och träningströja till mej i Dubai. 
Skönt att ha lite mer att byta med. Ska handla lite mer byxor, några långärmade tröjor och ett par uteskor så småningom sen till våren också.
Funderar på att satsa på en ny bra cykel också sen när det blir varmare. Den jag köpte på Blocket var inte så bra så den gav jag till Sara.
 
Nu ska jag göra kaffe och sen se på Sex and the city.
I morse fick jag sova! Äntligen. SÅ skönt. Jag var RÄTT trött!
 
Nattis!

Kommentarer
Postat av: N

Adidas är MITT märke när det handlar om träningskläder. Puma är jag också ganska så förtjust i.

Svar: Jasså. :) jag gillar Nike och Reebok.
kattitingeling

2014-02-07 @ 21:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback