Oh my... Oh my...

Den här natten!
Herre min skapare, den var nog den värsta i mannaminne.
Varje timme vaknade han antagligen av att han hade svårt att andas.
Men han var ju trött som en gris så han somnade rätt fort i min famn varje gång förutom kl fyra då han tyckte att han skulle vara vaken i över en timme.
Försökte bulla upp med massa kuddar och täcken och alla möjliga kreationer så att han skulle ligga lite mer upprätt både i hans egna säng och i våran men han sov bara korta stunder.

Näsan är som en kran, det rinner hela tiden ur den samtidigt som det rinner ur munnen! Hur fräsch?!
Han har hosta också och troligen ont i halsen eller lungorna som jag och Eskil haft.
Jag är också smittad.

Men när han somnade efter fem nån gång så sov han en timme igen, då gav jag han nappen och sen sov han tull åtta. 
Då var Chris redan vaken med Eskil så jag lämnade bara Astor och craschade i sängen igen och sov till kvart över elva.

Belönade mej med att beställa nya löparskor på nätet.
Det är jag värd BIG time!

Nu ska jag försöka fräscha till mej. 
Ska bli intressant att se hur det ska gå till, känner mej som ett utskitet äpple! :-/


Byeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback