Onsdagsrastlöshet

Sen jag började träna har onsdagar blivit en dag då jag känner mej väldigt rastlös.
Att träna är euforiskt. När jag kommer hem på tisdag kväll från träningen är jag helt upprymd och glad. Jag mår så himla bra då och får en helt sjuk energi.
Har svårt att somna på kvällen då för jag kan inte varva ner från lyckan.
Men så somnar jag väl till slut och vaknar på onsdagen och då är det oftast helt tomt i kalendern.
Blir SÅ rastlös då! 
Men kroppen måste ju vila så det är bara att ta.
Tränar step-up tisdagar och torsdagar och styrka på lördagar. 
Men imorgon blir det Zumba på Nordic så då hoppar jag step-up:en.

Nu sover killarna och jag har inget val, får helt enkelt ta en tupplur jag med efter denna natt, annars e det kört på eftermiddagen.
Ska försöka somna snabbt för det händer alltid massa störande saker som gör att jag inte kan sova. Ljud utifrån som väcker mej för att jag tror att det e Eskil som sovit färdigt, sms, nån som ringer... Ja, nu e det nån som borrar tex... :-/ typiskt!


Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: N

Känner detsamma efter mina träningspass, som en berusande känsla...

Svar: Najs! Idag blir det träning igen och tisdag. Senast tränade jag i torsdags. Alla sjukdomarna kom emellan lördagsträningen... :-(
kattitingeling

2014-02-24 @ 01:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback