Söndag

Då var det plötsligt söndag igen.
Den här veckan har gått fort fast jag trodde dem skulle gå sakta.
Men jag har väl haft att göra hela tiden och då går tiden fort.


Eskil har faktiskt inte ens frågat efter sin pappa förrän idag.
Första morgonen sa han att pappa jobbar och då sa jag att han hade åkt med flygplanet till Singapore. 
På Facebook hade Chris bror Andreas lagt ut en bild på ett flygplan och då tittade vi på den och sa att den har pappa flugit med.


Däremot har han frågat efter farmor och farfar varje dag.
Idag sa han "åka till fammo o faffa", så han verkar längta efter dom mer än sin pappa! :-D


Idag stannade Astor med Fia när vi lämnade Sara på cheerleadingen.
Sen gick vi och handlade blåbär på Ica för det ville Eskil så gärna ha. Köpte två paket igår och det ena fick han i frukost.
Han ÄLSKAR det och dom hade kampanjpris så vi köpte tre paket till.


Han är så himla söt!
Han skulle dra korgen själv och gjorde det också hela stunden vi handlade.

När det var dags att hämta Sara så var det hans tur att stanna med Fia och så tog jag med mej Astor i stället.
Det var ju Eskils sovtid så nu ligger han och sover. Jag och Astor kom precis hem och han sov i bilen så nu e han värsta piggelinas.


Dags för en kopp kaffe tror jag...
Astor får väl leka lite i vardagsrummet tills han blir trött igen.
Sen ska vi ut och leka.
Plusgrader nu... Kanske våren kommer snart? Ja!
Eller hur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback