Träning, träning

Skriver mycket om träning för tillfället men min blogg e lite som min dagbok och det är ju det mitt liv kretsar mycket runt just nu.

Har träningsvärk över allt!
Mest i bröstmusklena och benen - låren och vadena. Känner av i magen också.
Det e ju bra! När jag tränade styrketräning på rehab fick jag knappt nån träningsvärk alls...
Tanken är att jag ska träna imorgon igen men jag vet ju också att har man mycket träningsvärk dagen efter så e det ännu värre andra dagen! :-/


En fd. arbetskamrat undrade om jag inte ville träna med henne på Nordic wellnes istället och nu kikar jag lite på alternativen dom har där.
På Friskis har jag bara ett prova på kort så efter det kan jag ju träna var som helst egentligen.

Har precis storhandlat med Sara och en väldigt trött Eskil som vaknade vid sju.
Han var inte nådig i affären utan sprang hit och dit och sen tog han och slängde alla nappflaskorna som stod fint på rad åt alla håll o kanter. 
Japp, dax att gå hem kände jag och han somnade på nån minut bara när jag la honom efter att vi kommit hem.
Astor vaknade oxå kl sju för Eskil väckte honom så vid halv tio deckade han som en gris.
Nu verkar han trött igen, han bökar och är allmänt grinig men han vill inte sova.
Jaja, vi får gå upp och leka en stund! :)

Ha en fin onsdag!

Kommentarer
Postat av: N

Tänk på att träningsvärk är färskvara. Man får aldrig lika intensiv värk igen såvida man inte gör ett längre uppehåll i sin träning. Men det tänker du väl inte göra???

2014-02-16 @ 23:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback