Typiskt! :(

Ringde Nordic Wellnes i Partille och dom hade ingen step-up där! What?! Why?!
Så jäkla typiskt. Och Friskis och Svettis har inte Zumba... Blir så trött. Jag vill verkligen träna step-up. Tycker att det är superkul! Nu vet jag inte alls hur jag ska göra... :( 
Men jag får ju träna gratis en vecka på Nordic så jag ska testa lite olika alternativ.


Nu har Eskil vaknat. 
Astor sover fortfarande. Funderar på att åka iväg och handla chips och lite annat med Eskil bara...
Sofia introducerar Sara i Playstation. Plötsligt har den blivit superintressant även om den stått där hur länge som helst...

Nu kommer tröttheten smygandes...
Gäsp!



Kommentarer
Postat av: N

Knoppilainen kanske?

2014-02-16 @ 23:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback