God kväll

Idag har jag tränat på Friskis och Svettis för första gången.
Behöver en instruktör... Visste inte riktigt vad jag skulle göra... :-/
Tyvärr fanns det inga lediga tider till instruktören förrän den 15:e februari! Typiskt. Får träna lite på egen hand tills dess och försöka klura ut hur maskinerna funkar eller träna på dom som jag klarar av själv.
 
 
Jaja... Det ger sej.
På tisdag ska jag träna min sista dag på rehab, sen åker Chris till Singapore så då får vi se hur det blir med träning då. Kanske vill någon vara barnvakt nån timme så jag kan komma iväg... Eller så blir det ingen träning den veckan.
 
 
Nu ska vi se film.
I fredags hyrde vi tre filmer igen.
 
 
Vi har hunnit se Epic som var en bra film och Croodarna som också var väldigt bra. Mycket rolig film! :-)
Gatsby återstår och den tänkte vi se nu.
 
Ha en fantastisk vecka!
Hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback