Japp då var det natt igen

Idag har vi uträttat mycket!
Vi bytte ut bilbarnstolen till Eskil i bilen (vi har två) för remmarna på den som satt i gick inte att justera.
Men när vi tog loss den och hade installerat den andra så upptäckte vi att det var säkerhetspinnen som klämt åt remmarna och därför inte gick att dra ut! Typiskt...
Pinnen letade vi efter en timme också och blev trötta och irriterade på varandra! :-/

Ringde också försäkringskassan och kollade hur det stod till med våra dagar och så ringde jag placeringsenheten och kollade hur det såg ut i kön och ordnade så att Astor och Eskil stod i kö till samma förskola.
Jag frågade också om det kanske fanns plats för Eskil lite tidigare än till hösten och hon skulle kolla på det.
Jag fortsätter gärna att vara hemma med honom, så finns det ingen plats så gör det ingenting, men nu börjar han bli stor och är redo för förskola.

När vi krånglat färdigt med alla bilbarnstolar så kom vi äntligen iväg och åkte till telenor i Allum för att byta rautern som bara strular. Supporten sa att det var nått fel på den. Killen i affären ringde också supporten och när han testade den i affären så funkade plötsligt allt!
Väl hemma var allt skit igen. SÅ tröttsamt! :-(((


4G lyser rött...

Sen skulle vi till Ica och handla välling till Astor och då har jag inte något bankomatkort med mej! :-/ 
Så det var bara att åka och hämta och sen åka ner igen...

Kvällen spenderade jag med att lägga ut annonser på Blocket. Ganska skönt att bli av med lite babygrejer, det tar PLATS! 
Plats har vi i och för sig på vinden, helt enormt mycket plats, men det e synd att det ligger där o skräpar när nån annan kan ha nytta av det och innan det blir förstört.


Snööö...! 

Ha det fint i natten. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback