Kalas och nytt hår

Idag firade vi Chris.
Hans föräldrar, bror och brorsbarnen var här och firade.
Jag var med en stund, sen åkte jag och gjorde om mina extencions.


Egentligen fyller han inte år förrän på tisdag men vi firade några dagar innan.



Eskil hjälpte till med att blåsa ut ljuset på tårtan.
Chris hade längtat efter swartzvaldtårta (stavas det så??) länge så nu när han hade kalas fick han äntligen en! 

Vid halv fyra var jag hos min frisör.


Håret åkte av:



Kort hår.

Sen färgade vi det svart.


Och så åkte förlängningarna på igen.


Sen tonade vi förlängningarna svarta också.


Och så klippte hon till det.


Luggen också.
Den hade växt toklång. Nu ser man ögonen igen! :)


Eftersom vi använde samma hår fick vi klippa det lite kortare. Alla toppar var väldigt slitna.
Men det blev bara snyggare tycker jag!
Är jättenöjd!

Linda är rätt grym!

Kommentarer
Postat av: N

Du passar verkligen i långt hår. Jag skulle nästan vilja påstå att du rent av är gôrläcker i det, men det får vara en liten hemlighet mellan dig och mig... tihi och fniss :-D

Svar: Tack hörrö du! :)
kattitingeling

2014-01-13 @ 01:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback