Nog med barn.

Nu har vi väldigt många barn sammanlagt jag och min man och varken han eller jag vill ha fler.
Redan innan Astor var Chris beredd att ta tag i saken så att det inte blir fler men jag tyckte vi skulle ha ett syskon till Eskil som var lite närmare i ålder.
 
Idag var vi på Lundby sjukhus och nu är det slutgiltigt. 
Inga fler barn här.
Känns himla skönt att det e gjort, äntligen. Väntetiden för ingreppet var ett halvår!
 
 
Nervös gubbe.
 
Chris var bra nervös. Förståligt kanske?
Men det tog inte så lång tid.
Vi var där kvart i tolv och åkte hem halv tre. 
 
 
Snygga stay-ups? :-D
 
Ja vad gör hon på bilden? :-D 
Inget drastiskt faktiskt utan hon sätter i ett vanligt dropp bara - i armen, ni som trodde nått annat!
När han blev opererad fick jag sitta i väntrummet och dricka äckligt pulverkaffe och titta på tv - Hem till gården! :-/ 
Två jäkla avsnitt som gick efter varandra oxå! Urk! :-(
 
Efteråt fick han lite fika. Han behövde gå på toaletten och så kollade dom hur det såg ut och sen åkte vi hem.
 
 
Skål! Med vatten...
 
Han har varit lite tagen, går lite långsammare än vanligt, känt sej "pungsparkad" men annars e han som vanligt. 
Imorgon e han ledig men i övermorgon ska han jobba igen.
 
På eftermiddagen somnade han med Astor så jag frågade Sofia om hon hade lust att leka med Eskil en stund så jag kunde träna.
 
 
Idag gick det inte lika lätt men det beror mest på att jag var fasligt trött.
I vanlig ordning så somnade jag inte förrän efter tre och så gick jag upp med barnen efter åtta. 
Det blev ju ingen middagsvila idag eftersom vi åkte till sjukhuset.
Ypperligt tillfälle att vända tillbaka dygnet på! Ja!
Säger jag nu... Och sen kan jag inte motstå att sova en stund med killarna nån middagslur och så e det kört... Jag känner mej själv! :-D
 
Men nu ska jag göra lite kaffe.
Tre av fyra ligger i sina sängar. One left!
Sen blir det min tur snart oxå.
God kväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback