Ta tag i sakerna då!

Okejdå! 
Fasen vad jag e företagsam dessa dagar!
Ringde Telenor igen och frågade hur det stod till med min mans abbonemang. Verkade inte som han stod med i vårat familjepaket... :( Och det gjorde han inte visade det sig.


Vi får ändra det idag när vi lämnar in rautern. Den e apkass! :( Åker till Nordstan och gör det i eftermiddag och då passar vi på och hämtar Chris på jobbet samtidigt så slipper han åka buss. Cykeln får lov att stå i förrådet när det e så mycket snö...
Bad dom även ändra surfvolymen eftersom det är nått tekniskt fel på "Mina sidor" där man ska kunna göra det själv, den skulle inte ordna upp sej förrän nästa vecka. Denna månad hade Sara använt hela vår pott själv. Nu är det lite mer jämt fördelat.

Sålde även bumbostolen och lekmattan vilket gav oss 500kr. Tack tack. 


Hejdå lekmatta och bumbo. Hoppas nån annan har lika stor glädje av er som vi haft!

Annars e det jag och Elvis idag... 
Vad betyder det undrade min make. :-D
Trögis. Betydde just ingenting... Mer än att jag njöt av en kopp kaffe ur elvismuggen. Hehe!

Nu är det dags att sova middag för denna familj! Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback