Telenor

Jag tycker Telenor är jättebra!
Brukar skaffa ny telefon varannat år, då bindningstiden tar slut.


Nån dag innan jul tog bindningstiden slut och jag drog till Telenors butik i Allum för att fixa en ny.

Valde en iPhone 5s. Tycker att den är jättebra. Mycket nöjd.


Vi tog ett familjepaket och då sänkte vi våra kostnader med två hundra i månaden och fick en Samsung galaxy telefon med abonnemang helt gratis på köpet! I den ingår fria sms och mms, surf och telefoni!
Då har vi sammanlagt fem abonnemang i hushållet.
Inte nog med det, vi fick en iPad mini på köpet och det tar inte slut där! 



Vi fick också presentkort på 700 till telefontillbehör om vi lämnade in tre gamla telefoner eftersom vi tecknade ett nytt abonnemang (som var gratis).
För dom pengarna köpte jag tre olika skal till iPhonen och en dubbelladdare att ha i bilen.

Gratistelefonen fick min mamma av oss i julklapp. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback