Hej i värmen!

Det är så sjukt varmt!
Inte kul längre! :(((
Eskil e helt sönderbränd på axlarna, det e som en bastu både inne och ute.

Igår var vi och hälsade på Chris kompis i Lilla Edet. Vi hoppade hela grejen med att bada och gå ut över huvudtaget mitt på dagen när det är som varmast.
Inte så kul att va inne men man blir ju söndergrillad ute så det finns liksom inget val.

Idag har vi bara varit ute en kort liten stund och sen har vi varit inne och städat i denna härliga värme! :-O
Astor och Eskil har badat i badkaret säkert fyra gånger baraför att svalka sej lite.
Jag var duktig och körde Indoor walking på kvällen! 
Nu är Chris och tränar styrketräning.
Jag längtar efter att träna lite styrka också! Måste få till det snart...

Jag fyndade ett par cykelskor till min kära make på Blocket. Han blev supernöjd. Dom var endast provade så det var ett riktigt fynd. :)
Meningen var att det skulle va en överraskning men första gången han skickade dom så kom dom tillbaka till honom och så stod det att jag hade vägrat hämta ut dom? Så han fick skicka dom igen...

Imorgon ska Chris iväg och raitantajtan med sin kompis. Min tur att ta hand om alla barnen nu när han fått göra det hela tiden då jag studerade. 
På fredag ska vi åka till Skara sommarland. :)

Astor deckade klockan åtta.
Just nu sitter jag i Eskils rum och väntar på att han ska somna.
Har öppnat fönstret på vid gavel så att det inte ska va så sjukt varmt men partyfolket här i vårat område tjatar och skrattar... Får väl stänga det snart så Eskil kan somna.


Nu vill jag ha kaffe också...
Hmm. Eskil kanske går med på att jag går nu?

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback