Kåsjön

Idag har vi varit lite slöa.
Chris gick upp kl sju med barnen och jag sov till tio. Då bara byttes vi av typ och Chris craschlandade i sängen.
Jag tog med mej barnen ut och lekte.


Astor har varit hemskt grinig hela dagen.
Han har gnällt och skrikit i princip från morgon till kväll. Väldigt jobbigt. :(

Vid tolv gick vi in och då la jag båda barnen. 
Astor vaknade vid två ungefär och då vaknade även Chris så han sov middag i tre timmar ungefär. :)

På kvällen tog vi en cykeltur till Kåsjön och Sara badade.
Jag tyckte det var himla kallt där vi satt i skuggan.



Tur jag hade lite kaffe med mej...


Sen cyklade vi tillbaka hem och åt lite lördagsgodis.

Jag är väldigt trött nu.
Chris lär vara pigg... :-D
Imorgon ska vi till Alingsås och bada med Chris kompis och hans dotter.

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: N

Härligt att höra att även Chris får besök av John Blund emellanåt, då jag tycker det är viktigt att även småbroilers till väktarsluskar sover middag...

Svar: Ja han sover oftast lite middag med killarna. :)
kattitingeling

2014-07-24 @ 00:11:51
Postat av: N

Zzzzzzzzz...

2014-07-29 @ 23:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback