Sista dagen

Idag är det Chris sista semesterdag.
Imorgon bitti börjar han jobba och då på heltid. Inga lediga onsdagar ska han ha längre heller utan sen blir det jag som ska va mammaledig på onsdagarna.

Min pappa kom hit i fredags på kvällen efter Skara-trippen.
Igår åt vi på Piccolo Padre som vi brukar när han är här. Det har blivit en tradition.







En liten hare...



Idag var pappa i Varberg hela dagen och morgon åker han hem igen.
Vi var och badade i Kåsjön idag. Dagen gick i ett swisch!
På kvällen satt morfar och Sofia barnvakt och så åkte vi och tränade styrketräning tillsammans jag och Chris.
När vi kom hem gjorde vi lite lövbiff och nu sitter jag i Eskils rum och väntar på att han ska somna. Han tjatat väldigt mycket... :-D Sooov!


Undrar vad jag ska hitta på imorron...
God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback