Historien om brillorna del 158

Japp. Då har hon brillor igen, Sara.
Dom första paren satte hon sej på så dom gick i tre delar. Så då fick hon nya som försvann på Liseberg.


Tog en riktig idiotförsäkring denna gång för jag visste att det skulle hända nått med glasögonen.
Så vi beställde nya och alla uppgifter om bågar och styrka fanns ju redan så vi behövde inte ens åka dit.

 
Det tog bara några dagar innan brillorna kom men för att få ut dom så behövde man en utskrift på polisanmälningen som skulle komma med posten.
Den ville dock aldrig komma och på söndag åker Sara och Sofia till min mamma.
Så då ringde jag till polisen idag och hon säger att dom har problem i Kiruna där utskrifterna sker men jag kunde få ett nummer på ärendet.
Det räckte som tur var men jag får komma in och lämna anmälningen i efterhand till optikern.


Så här slutar historien om glasögonen - hittills, för jag betvivlar att historien slutar där...
Fortsättning följer? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback