Intensivt är bara förnamnet

Pendlar mellan hopp och förtvivlan mest hela tiden.
Ibland skrattar jag för det känns helt hopplöst och plötsligt gråter jag för det känns som det inte kommer att gå!
Förstå vilket jäkla hästjobb att plugga in allt detta material! Det e helt sinnessjukt!
Pärm ett höll vi på med i en vecka och den har sex flikar i olika ämnen.
Jag har nu kommit igenom instuderingsfrågorna på flik ett och två!
Samtidigt måste jag plugga in benens och musklernas namn, samt alla rörelsenamnen för dom blandar jag ihop hela tiden.
Nu är vi snart igenom pärm två som också innehåller massa instuderingsfrågor. Oh my god hur fasen ska det här gå??
Att få till pluggandet e himla svårt oxå.
Barnen klänger och Astor är heeeeelt omöjlig att lägga nu på kvällarna. Han skriker i en timme! Han tycker väl att det e superkonstigt att jag plötsligt är borta...
Sen efter skrik i en timme ska jag plugga! Yeah. Lycka till.


Nu e det sova!
Shit shit, jag e så trött..,
Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback