Länge sen...

Det var ett tag sedan då jag var hemma med dessa små killar och bara tog det lugnt.
Rätt gött och trist att det snart e över.
I augusti börjar jag jobba igen och slöa förmiddagar, siestor och ta dagen som den kommer e ett minne blott.

Idag har vi verkligen bara slappat.
Barnen har badat, lekt med bilar, vi har byggt tågbana, kollat på film, lagat mat, städat och tvättat... Lagom bra med aktivitet för en dag som denna. Thanx!


Eskil slog i pannan idag igen.
Igår slog han i den två gånger och i midsommar i Dalsland störtdök han också.
Han e jätteklumpig just nu. Antagligen så växer han...


Nu ska jag slappa mer.
Hejs svejs!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ajdå, stackars Eskil, inte något med synen då? Hoppas han slipper fler störtdykningar på ett tag nu :)

Ha det fint!
Kram

Svar: Skulle ju kunna va... Båda mina döttrar ser jättedåligt och Eskils pappa har ju oxå glasögon...
kattitingeling

Postat av: N

Han kanske är tidig i puberteten? Då brukar ju ungdomarna bli lite fumliga och klumpiga. Har du tänkt på om Eskil fått grövre röst på sistone? Det är i så fall ytterligare ett tecken på begynnande pubertet...

Svar: Höhö! Knaspelle!
kattitingeling

2014-06-26 @ 01:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback