Nervs

Är lite speedad.
Finns en miljon frågor som jag inte kan och provet är imorron!
Klockan halv tolv har jag först praktiskt prov då jag ska instruera maskiner och styrkeövningar för min kurskamrat och läraren går bredvid och antecknar. Detta tar fyrtio minuter och sen fem minuters feedback. Då får man veta om man blivit godkänd.
Sen ska kurskamraten göra samma sak och då ska man agera "kund" som får en instruktion på gymmet. 
Det här ska vara klart till klockan ett.
Sen har vi lunch.
 

Klockan två börjar det teoretiska provet och man har fyra timmar på sig att göra klart det. 

Idag har vi övat HELA dagen på att instruera varandra i dom olika maskinerna. Vi har i princip gått igenom ALLA övningar vi lärt oss och alla maskiner på hela gymmet. Några av maskinerna har vi hoppat över så dom testade vi inte idag men majoriteten!
 Vi har lyft skivstänger, gjort situps, utfall, använt smithmaskiner, lyft fria vikter åt alla håll, gjort olika flyers, bänkpress, benpress, axelpress, ryggpress... Ska jag fortsätta? :-D
Allt detta har vi gjort med väldigt låga vikter men det känns ändå ska jag be o tala om. Åtta timmars träningsdag idag igen!
Allt avslutades med en armhävningstävling!


Vi delades in i lag med tre personer i varje.
En av tre skulle hela tiden göra armhävningar och det laget som gav upp sist vann.
Vårat lag gav upp efter en halvtimme ungefär. Vinnarlaget höll på i 45 minuter!  Heeeelt galet! Är mööööör. 

Nu sova!
Måste upp o plugga imorron! 
Nattis!

Kommentarer
Postat av: Pia

Oj, verkligen tufft schema!

Lycka till på tenten! :)

2014-06-19 @ 06:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback